Workshopas FIT
Pasiruoškite pardavimams

Kodėl parduoti gali būti taip sudėtinga? Kodėl pardavimas statistiškai įvyksta tik po penkto kontakto su potencialiu klientu? 

Tikrai todėl, kad pirkimas yra emocinis, neracionalus procesas ir įvaldyti pardavimo meną užtrunka ne vienerius metus. Bet ir todėl, kad dažnu atveju įmonės komunikacija yra skambių frazių rinkinys, kuris buvo kuriamas ne tiesiogiai kaip pardavimo įrankis, o kaip bendras veiklos ar produkto pristatymas. Pardavėjas tokiu atveju neturi pagrindinio įrankio tinkamai savo darbui atlikti. Pardavimo procesas tampa sunkus ir nenuspėjamas – tenka džiaugtis, kad kažkas susidomėjo. Paskui uoliai aiškinti, kodėl reikia rinktis Jūsų paslaugą ar produktą. 

Prieš žengdami į naują rinką, sukurkite taip reikalingus įrankius pardavimų skyriui!

Tam, kad pasiektumėte greitesnių rezultatų pardavimuose ir neeikvotumėte brangių resursų, sukūrėme Jums šį dviejų dienų workshopą, pardavimų kommunikacijai išgryninti.

Pagrindinės temos:

Prima diena (5 val):
Jūsų verslo ekosistema
Skirtingi produkto lygmenys (funkcinis, vertybinis, emocinis etc.)
Darbas su funkciniu lygiu
Darbas su vertybiniu lygiu
Darbas su emociniu lygiu
Produkto/paslaugos modelis
Ribojantys faktoriai
Jūsų produkto/paslaugos giluminė analizė
Mikro ir makro modeliavimas
Antra diena (5 val):
Pirmos dienos rezultatų aptarimas
Kliento poreikių analizė
Komunikacijos modeliavimas pasitelkiant skirtingus modelius rezultatui pasiekti
Funcionalumo vertimo į kliento naudą modelis
Bendros komunikacijos pardavimams išgryninimas
Workshopo programa varijuoja priklausomai nuo kliento prekės ar paslaugos specifikos. Pageidautina, kad pirmą ir antrą užsiėmimų dieną skirtų bent keletas dienų.

JŪS PLANUOJATE VEIKSMUS VOKIETIJOS RINKOJE?Padarykime tai kartu

    Sekite mus

    Užsiprenumeruokite naujienlaiškį šiandien, kad gautumėte naujienas apie Vokietijos rinką. Mes gerbiame jūsų privatumą. Jūsų informacija yra saugi.

      ©2023 Memel Consult. Visos teisės saugmos | Privatumo politika