Kodėl parduoti gali būti taip sudėtinga? Kodėl pardavimas statistiškai įvyksta tik po penkto kontakto su potencialiu klientu?
Tikrai todėl, kad pirkimas yra emocinis, neracionalus procesas ir įvaldyti pardavimo meną užtrunka ne vienerius metus. Bet ir todėl, kad dažnu atveju įmonės komunikacija yra skambių frazių rinkinys, kuris buvo kuriamas ne tiesiogiai kaip pardavimo įrankis, o kaip bendras veiklos ar produkto pristatymas. Pardavėjas tokiu atveju neturi pagrindinio įrankio tinkamai savo darbui atlikti. Pardavimo procesas tampa sunkus ir nenuspėjamas – tenka džiaugtis, kad kažkas susidomėjo. Paskui uoliai aiškinti, kodėl reikia rinktis Jūsų paslaugą ar produktą.
Prieš žengdami į naują rinką, sukurkite taip reikalingus įrankius pardavimų skyriui!
Tam, kad pasiektumėte greitesnių rezultatų pardavimuose ir neeikvotumėte brangių resursų, sukūrėme Jums šį dviejų dienų workshopą, pardavimų kommunikacijai išgryninti.